nog wat vergeten :) - Reisverslag uit Ambato, Ecuador van Chana Van de Weyer - WaarBenJij.nu nog wat vergeten :) - Reisverslag uit Ambato, Ecuador van Chana Van de Weyer - WaarBenJij.nu

nog wat vergeten :)

Blijf op de hoogte en volg Chana

18 Februari 2015 | Ecuador, Ambato

Verder was is nog vergeten te zeggen dat het hier heel mooi is en dat Mikki volgens mij gewoon zo overkomt, maar dat ze eigenlijk wel lief is. Als je ze ziet (ze zit vaak op haar kamer tv te kijken, het kan zijn dat je ze maar 1 keer ziet op een dag als je allebei een hele dag thuis bent) en je babbelt met haar, zie je wel dat ze dit fijn vind. Het heeft ook zo zijn voordelen omdat je dan meer privacy hebt, ze zal niet snel op je kamerdeur komen kloppen om iets te vragen. Wel is ze soms nog wel een controlefreak over wat waar moet staan op je kamer wat mij dan wel soms stoort omdat je tenslotte wel 260 dollar betaald om de kamer te huren en dan nog niet mag kiezen wat je waar zet. Vandaag was ze ook wel lief want ze was heel bezorgt toen we vertelden dat we met de nachtbus naar het strand gingen omdat dit eerst 8uur rijden is en dan nog eens 2uur. Ze vroeg waar de taxi ons kwam ophalen om naar de bus te rijden, hoeveel cash we meenamen en dat we geen bankkaart mochten meenemen, of ik mijn zakje voor onder mijn kleren dan meenam enz... :)